Kelionė į Druskininkų vandens parką

Kaip ir kasmet pavasario pradžioje susiruošėme į jau tradicija tapusią veiklą – klubiečių kelionę į Druskininkus. Praeitais metais išbandyta kelionė su nakvyne pasiteisino, tad ir šiais metais kelionę organizavome dvejoms dienoms – kad niekur nereikėtų skubėti ir galėtumėme maloniai praleisti laiką 🙂 Kelionės metu taip pat aplankėme Merkinės piramidę bei parodą Body Worlds Vital. Kaip visada, kelionė neapsiėjo be navigacijos „grybavimų“ ir kitų nuotykių 🙂

DSCF8880WP_20150312_006

Veikla: Kelionė į Druskininkų vandens parką

Data:  2015 03 11 – 2015 03 12

Dalyviai: Arvydas, Monika, Artūras, Aivaras, Edgaras, Sigita,Vilius, Vitalija, Vita

O štai dalyvių įspūdžiai:

Sigita

SPA procedūros, pirčių zonos ramybė, balti chalatai, jaukūs viešbučio kambariai, puikūs patiekalai… Tai jau tradicija tapusi klubo pramoga – kelionė į Druskininkų vandens parką, kurios niekada neatsisakau 🙂 Po žiemos visada smagu pasilepinti vandens pramogomis.

Nors su Edgaru buvome nusprendę patraukti tiesiai į pirčių zoną, vis tik pirmąją valandėle skyrėme  vandens atrakcionams. Tuo pačiu šiek tiek pagidavome bei su pramogomis supažindinome pirmąkart ten atvykusius Aivarą ir Vilių. „Krikštui“ vaikinus nusiuntėme į patį ekstremaliausią atrakcioną. Tyliai kikendami, laukėme su kokiais įspūdžiais vaikinai grįš. O grįžo patenkinti ir užsikepę išbandyti visus kitus atrakcionus 🙂

Likusią vakaro dalį lepinomės pirtyse ir sūkurinėse  voniose, naudodamiesi nemokamomis SPA procedūromis ir gerdami gardžią arbatą poilsio kambariuose. Į kambarį patraukėm tik vėlyvą vakarą, darbuotojams pranešus, kad parkas uždaromas.

Šios kelionės ypač nekantriai laukiau dėl žmogaus kūno parodos Kaune, kurioje lankėmės sekančią dieną. Apie šią parodą buvau daug skaičiusi internete, daug buvau girdėjusi iš pažįstamų ir draugų. Paroda nenuvylė, smalsiai apžiūrinėjau visus parodos modelius, tad buvau paskutinė iš ten išėjusi 🙂

Labai noriu padėkoti Monikai, už puikiai suorganizuotą kelionę. Šauni organizacija leido tik dar labiau pasimėgauti šia kelione. Ačiū 🙂

DSCF8862 Artūras

Kaip vaikui neišpaikintam prabangių kurortų, tai man Druskininkai visada laukiama vieta 🙂 Yra super jausmas kai lauke šalta ar darganota o tu guli Jakuzi, stebi merginas su bikini, ką nors gurkšnoji, ko daugiau bereik iki pilnos laimės?

Na ką vieni per Kovo 11 kėlė vėliavas, kiti tinginiavo, o mes išvykome į Druskininkus, nors ir teko keltis ankstokai, bet kelionėj miego nesinorėjo, Vitalija pateikė įdomių kokteilių receptų rytui, kuriuos būtinai reikės išmėginti 🙂 Ir šiaip kelionė tarp dviejų merginų labai neblogas dalykas, visai faina ant tos galinės sėdynės 🙂

Dažnai pagalvoju, kad įdomus tas gyvenimas kai negeri kavos, tau nėra poreikio sustoti kiekvienoje degalinėje, pirma – sustoji kavos, antra – sustoji kitko 🙂 Mane domino tik sustojimas XXL cepelinų, bet kadangi plaukioti negalima pilnu skrandžiu tai teko pasitenkinti silpnesniais patiekalais 🙂 Pakeliui dar sustojome į tradicija tapusią Merkinės piramidę, kur pamačiau didžiausia kačių būrį vienoje vietoje 🙂 Na kelionėje neįvyko didesnių nuotykių išskyrus paklaidžiojimą po Druskininkus, nes navigacija sėkmingai norėjo mus paklaidinti. Taigi šokam į mamą Maximą pasiimam ko reikia vakarui ir į viešbutį.

Viešbutyje jau nemaža eilutė žmonių, bet viskas vyksta gana greitai ir jau netrukus įsikuriam kambaryje, šokam į šlepetes, chalatus ir maunam džiaugtis vandeniu ir karščiu 🙂 Kaip visad pasidalinam nedidelėm grupelėm ir aš prisijungiu prie Vitos su Vitalija, taigi su W mėgaujamės poilsiu ir pašnekam apie tai, kad dauguma problemų sukelia tik stresą, nors nėra jos tokios didelės 🙂 Vitalija visada veikia raminamai, geriau nei valerijonai 🙂 Vandenyje visada greit išalksti tai ir vakarienės metas ateina. Galima pagirti už švedišką stalą, virtuvę, kiek daug visko, ir sotu ir skanu, atrodo visko norisi paragauti, didelis pliusas, ypač geros sultys 🙂

Antroje dalyje prisijungiu prie Aivaro su Viliumi, Vilius truputi buvo pasiklydęs baseine, bet galiausiai atrado mus 🙂 Išbandom visus ekstremalumus – ir ledo kambarį, ir visas pirtis, prisijungus Arvydui varom ir į lauką kur iš pirties šokam į ledinį vandenį, o tada i Jakuzį – super pojūčiai 🙂 Na turbūt didžiausi įspūdžiai Viliui, kuris iškart pradėjo dieną nuo aukščiausio ir ekstremaliausio nusileidimo, o tada ėjo į karščiausios pirties kantri programą 🙂 Jam prisiminimų manau daugiausiai iš kelionės 🙂

Vakare visi susirenkam į mūsų kambarį su vaišėmis ir pavakarojom, tiesa matyt aktyvus poilsis daro savo ir visi gana greit išeina į sapnų karalystes, o mes dar kambary ilgai pradiskutuojam apie įvairias ateities technologijas ir kitas temas.

Kadangi rytas už vakarą protingesnis tai nutariu neiti į pasirinktas vertikalias procedūras, nemanau kad tai tinkamiausias būdas sutikti rytą 🙂 Todėl po pusryčių einam dar pasidžiaugti Jakuzi, o Vilius, aišku, išbando tas vertikalias vonias, bet gana greitai grįžta – vat pabėgo pacientas 🙂 Na bet Britų mokslininkai nustatė… va čia tapo mėgstamiausiu posakiu ir dabar sukelia juoką prisiminus 🙂

Pakeliui namo laukia labai įdomus objektas – Human Body paroda Megoje. Persikraustau į kitą ekipažą, kuris po Megos tampa visiškai vyriškas 🙂 Na apie parodą būtų galima kalbėti ir kalbėti, bet ją reikia pamatyti, tikrai verta dėmesio ir pinigų, kurių sumokėjome mažiau, nes surinkome grupę iš atsitiktinių žmonių, atėjusių irgi į parodą, nebūtume juk Lietuviai 🙂 Paroda tikrai priverčia susimastyti ir pagalvoti, kas toks esi, koks iš tikro esi sudėtingas, bet kartu ir kaip reikia saugoti ir prižiūrėti šį nuostabų kūrinį.

Kelionė atgal būtų buvus rami, jei ne sprogusi „furos“ padanga, kuri nejuokais visus išgąsdino, įdomus jausmas kai šalia tavęs kažkas sprogsta, atrodė, kad patiems sprogo kažkas 🙂

Kelionė buvo labai smagi, ačiū visiems, kurie dalyvavo ir čia yra ir nėra paminėti, kitais metais vėl imsime Druskininkus 🙂

WP_20150312_007 Aivaras

Per nepilnus metus esant A.L.L. klube, ši išvyka su nakvyne į Druskininkų vandens parką, pakeliui aplankant Merkinės piramidę bei grįžinėjant užsukant į Kaune esančią „Body Worlds Vital“ parodą, buvo viena iš A.L.L. veiklų, kuri asmeniškai man paliko giliausius prisiminimus!

O dabar šiek tiek plačiau…

Trečiadienio rytą susirinkus dviems ekipažams prie Banginio Statoil degalinės, pajudėjome Druskininkų link. Kaip visada keliaujant su linksmu A.L.L. kolektyvu, net nėra svarbu kur važiuoji, nes vien tai, kad kažkur važiuoji, jau leidi šauniai laiką draugiškoje kompanijoje!

Atvykus žygiuojame tiesiai į registraciją, pasidedame daiktus ir visi lekiame pas daktarą išsirinkti procedūrą, kuri buvo įskaičiuota į viso komplekto kainą. Man atėjus su Viliumi ir Artūru daktarė atvertė lapą su gal 10 procedūrų ir nežinia kodėl, bet tada pasirodė, kad rytojaus rytui vertikali vandens mankšta stuburui pats tas, tai ko visi norėsime rytojaus ryte! 🙂 O buvo taip, kad kitą rytą visi tik juokėmės iš šio mūsų pasirinkimo, nes tuo tarpu kai mūsų draugai mėgavosi įvairiuose masažo krėsluose, mums vietoj to, kad parelaksuoti, reikėjo eiti daryti mankštą tampant stuburą „velniai rautu“! 🙂

Po mūsų nuostabaus pasirinkimo, keliavome į džiakuzį, kur buvome visi sutarę susitikti. Po 10 minučių plūduriavimo karštoje burbulų vonioje, skirstėmės kas kur nori eiti. Mes su Viliumi kaip naujokai nusekėme Edgarą su Sigita išmėginti įvairias linksmąsias čiuožyklas. Čiupome po pripučiama padangą dviem žmonėm, ir lekiam viršun prie pirmojo takelio. Jau nebepamenu kokiame aukšte buvome, tačiau užlipus, buvo susidariusi eilė. Tuomet su Viliumi staiga iš Edgaro su Sigita išgirdome pasiūlymą, kad Jie palaikys mums eilę, o tuo tarpu mes galime išmėginti kitą nusileidimo takelį. Tad nieko nelaukdami apsidžiaugėme ir nulėkėme aukštyn (kai vėliau sužinojome) ant pačio didžiausio adrenaliną suteikiančio takelio. 🙂

Ką gi, lendu pirmas į vamzdi ir nieko nelaukęs čiuožiu žemyn. Po kelių sekundžių pajutau, kad jau pagavau gerą pagreitį, paskui išsijungė šviesa ir pradėjo tamsoje mėtyti į šoną, kitą šoną, į viršų, apačią taip, kad visai orientyrą praradau ir tik staiga išmetė iš vamzdžio su didele jėgos srove.

Žinant, kad dabar leisis kolega Vilius (sunkio svorio ekstremalių pojūčių mėgėjas), išlipus laukan, likau stovėti ir laukti, kaip jam praeis šis pirmasis nusileidimas! Praėjus kelioms sekundėms, išgirdau garsus, bum bum bum, pžžžž, (mano veide šypsena) ir štai draugas nusileido! Pastebiu, kad sekundės dviejų prireikė susigaudyti kur esąs! Klausiu kaip praėjo – po sekundės atsako, gerai (vis tebegaudydamas orą). 🙂

Toks buvo mūsų pirmasis abiejų takelis su šiokiais tokiais netikėtumais! 🙂

Kadangi dar liko daug atrakcionų neišmėgintų, skubame viršun pas Edgarą su Sigitą, kurie laikė užėmę mūsų eilę. Tik užlipus viršun, pamatome besijuokiančius mūsų draugus, kad mus sumaustė ir nusiuntė iškart į patį audringiausią takelį! 🙂 Nors pats galvoje galvojau, kad kuo didesni netikėtumai, tuo didesni išgyventi įspūdžiai!

Dabar mūsų su Viliumi laukė kitas, ne ką menkiau įspūdingesnis takelis leidžiantis dviem žmonėm įsėdus į pripučiamą ratą. Pirmi demonstruoja draugai, kaip reikia teisingai įsitaisyti ir pajudėti iš vietos. Jiems pajudėjus, puolame ir mes su Viliumi ruoštis mūsų antrajam nusileidimui. Tuo tarpu Vilius prakalbo, kad anksčiau yra tekę leistis tokiu takeliu įsėdus į ratą bei jis iškrito iš padangos ir skaudžiai užsigavo! Man sėdint priekyje, po tokio pareiškimo iškart pradėjau įsivaizduoti, kaip mes verčiamės, aš lekiu į priekį ir ant mano viršaus parlekia Vilius! Jau nereik ir nieko sakyti, tokie pasakojimai pasitelkus vaizduotę tik dar labiau įaudrino prieš pasileidžiant žemyn! 🙂

Taigi, užsidega žalias šviesoforas ir mes jau bepasileidžią žemyn! Skriejam žemyn ir šaukiu visu garsu Yahooo, vis dar mintyse galvodamas, kad neduok dieve apsiversime! Tuomet staiga matau artėjame prie pirmo posūkio į dešinę, tuoj pat po jo į kairę ir tuomet pradedu dar garsiau šaukti Yahooo, kol vėl neišjungė šviesos! Dabar per tas dvi sekundes be šviesos, veido oda įsitempė ir buvau rimtai beužimantis gynybinę poziciją, kad tuoj pat lėksime iš savo pripučiamo krėslo, tačiau už kitos sekundės jau sužibėjo lyg disko šviesa su įvairiaspalvėmis lemputėmis ir tuoj pat vėl apimtas gerų jausmų šaukiau Yahooo! 🙂

Dar keli vingiai į kairę, į dešinę ir tuoj mus išmeta į baseiną per kurį visą perskriejame abu stipriai įsikibę į sėdimą pripustą ratą! XX Antrasis takelis įveiktas sėkmingai be susižalojimų, valio! 🙂

Tad taip su šypsenomis veiduose leidome laiką atrakcionų dalį. 🙂

Vėliau mūsų laukė įspūdinga vakarienė, kurioje galėjo kiekvienas rasti tinkamą maistą pagal save – tiek vegetaras, tiek riebių kepsnių mylėtojas, tiek vaisių dievintojas!

Pasisotinę su Artūru, Arvydu, Monika patraukėme į pirčių labirintų zoną, kur vėliau sutikome ir pasimetusį nuo visų savo draugą Vilių.

Mums su Viliumi lankantis čia pirmą kartą, jautėmės kaip moksliukai laikydamiesi už savo draugų rankų, o draugai kaip seni veteranai vaikščiojo aprodydami visus esamus užkampius! 🙂

Čia einame į pirtį 55 karščio 65 drėgmės, čia į 30 karščio 90 drėgmės, dabar į 90 karščio 10 drėgmės, tuoj keliaujame į ledo kambarį, vėl į kitą pirtį, po pirties ledo kibiras, žalia arbata, pogulis ant keptuvės, dušai, imituojantys šiaurines, tropines, sacharines liūtis, vėl pirtys ir baseinai sutraukiantys visus organus! 🙂

Taip keliaujame po skirtingus aukštus pirmas, trečias, antras, vėl trečias, pirmas antras, kad taip galva apsisuko, kad jei būtu kas paklausias kuriame aukšte esu, būčiau tikrai nebegalėjęs atsakyti! 🙂

Visą tai išmėginus, „britų mokslininkai“ nustatė, kad dabar geriausia patraukti į lauko pirtelę, kurioje mums atsigulus, vos visi neužmigome. 🙂

Vakare po dienos atrakcijų ir procedūrų, visi rinkomės mūsų su Artūru ir Viliumi kambaryje, kur visi susinešė savas vaišes ir gėrimus, nuo kurių buvo galima susprogti jei viską būtume suvalgę! Tolimesnį vakarą draugiškai bendravome įvairiomis temomis, mėgavomės vaišėmis, kol mes su Artūru nepalietėme naujausių technologijų temą, po kurios pabėgo ir paskutinieji Monika su Arvydu, o mes kaip tikri mokslininkai likome diskutuoti iki 3 val. ryto! 🙂

Kitą rytą dar pasilepinę valanda džiakuzi, patraukėme ruoštis kelionei atgal į Klaipėdą pakeliui Kaune aplankant suplanuotą „Body Worlds Vital“ parodą.

Atvykus į parodą, tikra ta žodžio prasme netekau žado nuo to, kaip viskas buvo pateikta!  Nuo pirmo eksponato su niekuo nebenorėjau kalbėtis bei girdėti kitų pašalinių garsų! Buvau visas pasinėręs žiūrėdamas į išstatytus žmonių organus ir tikrų žmonių kūnus su pateiktais jų aprašymais.

Pirmas eksponatas – kūdikio kaukolė (jei tai tinkamas terminas) rodo, kad vaikui gimstant jo viršugalvis nėra vientisas, kad jis gali lengvai slankiotis susispaudžiant, išsiplečiant, kuris tik vėliau žmogui vystantis sueina į vientisą viršugalvį.

Tai buvo vienas iš pirmųjų įvadinių eksponatų, prie kurio informacijos prisilietus, iškarto pasinėriau savo minčių ir apsvarstymų vidinį pasaulį!

Kas svarbiausia, visa tai buvo labai estetiškai pateikta, be jokio kvapo, kraujo ar dar ko!

Po visos šios parodos aplankė toks jausmas, kad pažvelgiau į pati save iš vidaus apžiūrint visus organus, matant kaip jie yra išsidėstę, kaip atrodo sąnariai, rūkančio nerūkančio plaučiai (ačiū Dievui, kad mečiau rūkyti), žmogaus sergančio ir nesergančio kepenų ciroze kepenys, kokios yra žmogaus smegenys, kaip atrodo įdėti dirbtiniai kelių sąnariai, kaip raumenys saugo mūsų kaulus, kaip yra daroma širdies operaciją, koks yra mūsų žarnynas, kaip atrodo embrionai nuo 1 iki 36 savaičių prieš pat tai, kai jau metas kūdikiui išvysti šviesą ir t.t.

Kaip parodoje buvo teigiama, mankšta ir sveika mityba yra žmogaus pagrindas norint išlaikyti sveiką savo kūną ir jo organus!

Per visą savo laiką teko būti tik dviejose parodose, ši buvo antroji, kurioje vaikščiojau išsižiojęs atidžiai apžiūrėdamas kiekvieną eksponatą!

Po parodos dar kartelį pasistiprinome ir visi patraukėme tiesiai link savo namų.

Kuriuos domina, šioje nuorodoje antroje laidos pusėje galite išgirsti plastinacijos išradėjo dr. Giunterio von Hagenso ir jo žmonos Angelinos Whalley pasakojimą  http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/70624

Ačiū Monikai ir A.L.L. klubui už šią nuostabią kelionę!

DSCF8863  DSCF8874 DSCF8868 DSCF8870 DSCF8876 DSCF8885 WP_20150312_008WP_20150312_003