Kelionė į Biržų kraštą

13239873_10207915710147452_2873231294957842865_n

Sugrįžti į gimtą kraštą visada malonu, o dar maloniau, kai kartu važiuoja tavo draugai. Ne kartą girdėjau klausimą, kada gi aplankysim Biržus? Buvom, patiko, norim dar! Taigi, netikėtai pasitaikė proga ir pakviečiau klubiečius susipažinti, o kai kam prisiminti, kaip atrodo karstinės įgriuvos, Astravo rūmai ir ilgasis medinis pėsčiųjų tiltas per Širvėnos ežerą, Kirkilų apžvalgos bokštas, o ką jau kalbėti apie biržietiško alaus degustavimą ir apsilankymą pirtelėje 🙂 Tiesa, kelionės laikas sutapo su rodomu „Eurovizijos“ finalu, tad turėjome galimybę visi kartu stebėti šį šou. Gaila, kad oras nebuvo palankus ir nepadarėme visko, ką buvau suplanavusi, todėl, manau, kad tai dar nepaskutinė kelionė į šį kraštą 🙂 Malonaus Agnės ir Monikos įspūdžių skaitymo 🙂

Veikla: Ekskursija po Biržų kraštą

Data: 2016 m. gegužės 13-15 d.

Dalyviai: Agnė, Monika, Vitalija, Neringa, Arvydas, Sandra

Agnė

13237759_10154200267822002_7247276740632641516_n

Netikėtas pasiūlymas savaitgalį praleisti Biržuose ir tikėtas puikus savaitgalis su mielais žmonėmis 🙂 Bet apie viską iš pradžių….

Penktadienį, po darbų Monika, Arvydas, Vitalija, aš ir Barsis patraukėme į Palangą, kurioje pridavėm Barsiuką Monikos tėvams, persėdom į Sandros boliduką ir išsilingavom į Biržus. Kelionė neprailgo: kas apie ką pliurpė, kas žurnalus vartė, kas bandė miegoti, kad saugiai vairuoti, ypač tose kelio atkarpose, kur vyko kelio darbai. Biržus pasiekėme be nuotykių, jau sutemus. Prasidėjo trumpas, bet efektingas picų, vyno ir „X- menų“ vakaras, su nustebusios Sandros komentarais, kaip galima tokias nesąmones žiūrėti 🙂 Galima, Sandrut, tikrai galima 🙂

Šeštadienis buvo tingiai aktyvus. Neskubant šokom iš lovų, pusryčiaudami sulaukėm Neringos, atidūmusios iš Panevėžio, ir iškeliavom po Biržus. Pirmieji dienos darbai – apsipirkti, užsipirkti ir po to aplankyti keletą vietinių įžymybių. Bene didžiausią įspūdį man padarė Kirkilų apžvalgos bokštas. 32 metrų aukščio judantis bokštas, iš kurio apžvalgos aikštelės atsiveria gražus Biržų apylinkių vaizdas, kastinių ežerėlių išvagotas reljefas. Apsilankę bokštelyje, traukėme atgalios į Biržus. 13383415_10154253604817002_60105886_oPakeliui pastebėjome šviežią karstinę įgriuvą, kurios rezultatas didelė duobė pilna vandens, bei pusiau nugriuvęs namelis. Kita stotelė – Karvės ola, bei, žinoma, karvės skulptūra, sulaukusi ganėtinai nemažai dėmesio 🙂 Toliau apsilankymas prie užtvankos, Astravo dvaro sodybos, gražiųjų liūtų, bei pėsčiųjų tilto per Širvėnos ežerą. Varlinėdami ant tilto, jau girdėjome atslenkant kažką įdomaus dangumi, tolimas griaustinis pranašavo smagų lietų, nuo kurio bandėm pabėgti, bet nepabėgom 🙂  Vakaras buvo ganėtinai ramus, vakarienė prie bendro stalo, šaltibarščiai ir šašlykai. Vakarienės metu prasidėjo Rinkuškių alaus daryklos gaminamo alaus degustacijos. Oi prisiragavom skaniausių rūšių. Matyt jis ir įtakojo, kad po pirties pradėjus žiūrėti Eurovizijos konkurso finalą, iki galo nemiegančiųjų buvo tik du – aš ir Sandros brolis Domantas. Didvyriškai išlaukėm pabaigos, kai tuo metu visi vienaip ar kitaip jau „pūtė į ūsą“:) Ilgas, skanus ir įspūdžių pilnas šeštadienis.

13383365_10154253605242002_897484702_oSekmadienis Biržuose buvo trumpas. Ir šiaip planavom ilgai neužsibūti, visgi situacija pasikeitė, ir iš Biržų išvažiavome dar iki pietų. Išvažiavom su lietumi, keliavome lietuje, sugrįžome sausi.

Štai koks įvairiapusiškas savaitgalis Biržuose, smagi kompanija, skanus maistas, apsilankymas lankytinuose objektuose ir Donato Montvydo užimta 9-oji vieta „Eurovizijos“ dainų konkurse. Ačiū Sandrai, už pasiūlytą ir suorganizuotą veiklą!

Monika

13164288_10207915707787393_2137359899296922266_nKai pirmą kartą sudalyvavau Sandros organizuojamoje veikloje – kelionėje po šiaurės Lietuvą su finišu Biržuose, kelionė paliko labai gerą įspūdį. Tad jau senokai laukiau kelionės pakartojimo 🙂 O kai Sandra netikėtai pasiūlė savaitgaliu išlėkti į jos tėviškę, net nesuabejojau – tiktai taip! 🙂

Tad penktadienio pavakarę po darbų paskubomis susidėjome daiktus, sušokome į Sandros bolidą ir nurūkome Biržų link. Kelionė pasirodė ilgoka, nors visada turėjome apie ką pliurpti, gal darbo savaitės nuovargis darė savo… Aš įsivaizduoju kaip pačiai vairuotojai turėjo būti nelabai smagu, vis dėlto vairavimas šiek tiek vargina…

Artėjant link Biržų sustojome vakarui ir pusryčiams apsiprekinti, nes pasirodo Biržai didesnių maximų kol kas neįsileidžia 😀 gal ir gerai :). Pakeliui link Biržų dar turėjome galimybę įvertinti Biržų kelininkų humoro jausmą, kai apie kelio remon13177290_10207915708147402_7746743963073809293_ntą informuoja stendas su o-lia-lia pupyte, kažkaip sunku įsivaizduoti realiai tokią panikę su kastuvu rankose 🙂

Kai atvykome į Biržus jau buvo vėloka, o valgyti norėjosi, tad nutarėme aplankyti ir išbandyti vietinę piceriją. Teko ne tik paragauti vietinės picos, bet ir susipažinti su vietiniu jaunimu bei pastebėti vietinį biržietišką alaus į namus pristatymo būdą kai alaus „bambaliai“ yra mėtomi iš gatvės į namo antrą balkoną, kuriame stovi kitas vyrukas ir juos sėkmingai gaudo. Įdomu kaip būtų, jei taip kokio bambalio vyrukas balkone imtų ir nepagautų 🙂

Atvykę ir įsikūrę pas Sandros tėvelius, pavalgėme vėlyvą vakarienę, šiek tiek socializavomės ir išsiskirstėme po lovas, norėjosi ryte anksti atsikelti.

Šeštadienio rytas buvo lėtas 🙂 ypač kai namie 4 merginos ir tik vienas dušas 🙂 Apie pietus vis dėlto pagaliau išjudėjome aplankyti ir dar kartą susipažinti s13226968_10153458395302064_4693335365296157221_nu Biržais. Pirmas objektas sąraše – naujasis Kirkilų apžvalgos bokštas Biržuose. Šis bokštas tikrai vertas dėmesio – nuo jo atsveria labai gražūs gamtos vaizdai, o tuo pačiu yra ir proga pasportuoti 🙂 Nuo bokšto taip galima pasidaryti daug gražių ir įdomesnių nuotraukų, ką mes ir padarėme.

Grįžtant į Biržus sustojome ir ties vietine spaudos įžymybe – šviežut šviežutėle įgriuva, kuri žmonėms „nunešė“ dalį ūkinio pastato. Įsivaizduoju kaip nejauku žmonėms dabar gyventi, kad žemė po kojomis ir pastatais tirpsta…

Vėliau tą pačią dieną iki kol prasidėjo rimtas lietus su perkūnija dar spėjome aplankyti Astravo dvarą, ilgiausią medinį pėsčiųjų tiltą bei pasidžiaugti pievų gėlėmis. Kadangi vakarop užėjo visai rimtas lietus, teko šiek tiek koreguoti planus ir šeštadienio popietei bei vakarui sugalvoti kitų pramogų – šašlykų, pirtelę ir naminę Rinkuškių alaus degustaciją. Smarkiai lauke lyjant lietui tokia vakaro programa buvo pats tas – leido ir pailsėti, ir pabendrauti. Vakarą vainikavo tradicinė Eurovizija, kurios pabaigos bent jau aš nebesulaukiau, užsnūdau 🙂

Sekmadienio rytą papusryčiavome skanių blynų ir patraukėme atgal į Klaipėdą, laukė ilgas kelias, o ir ateinančiai savaitei reikės ruoštis…

Kelionė buvo tikrai faina, gal tik su oru nelabai pasisekė, bet tai leido išbandyti kitas pramogas 🙂 Ačiū Sandrai už svetingumą ir suorganizuotą kelionę.